二日は一番つらい…かな~?

misatocoffee

言う人によると新しい習慣を作るようにする時には一番辛い時が二日目にある。あらゆる「諦め時間」だ。私もそのいうことを今経験しているかも知らない。

今日帰ったら、本当に眠くなってしまったので、いっぱい食べたかった。でもジムに行った前にそんなに食べなかったと思ったが、運動始めたら胃に気持ち悪くなりそうほどにすごい揺れ揺れ物見たいの感じを出た。5分過ごして落ち着いたけどその先に吐いてしまうと思った。

ジムから帰ったら体が疲れたけど、気持ちよかった。明日は金曜日なので、少し頑張りたいの感じを出ると思う。かな~?…

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s